Peminat Misteri

Tuesday 20 December 2011

resuLt ?



hai !
lame kan ta update blog nih .
haha . ntah lah . line wat prgai plak .
dua tiga ari gak lah ta update blog .
windu tahap cipan kat blog aku nih !
hahaha .
# over lah plak (!)
ouke . back to da story !
ari nih da ari selasa .
esok rabu n lusa khamis (!)
WHAT ???
KHAMIS ?!
la..apa yang pelik ngat lau ari khamis ?
haa..ari khmis kan 22/12 !
aih , result PMR da na kuar lah.
RESULT yang aku tggu selame nih !
tapi....
camne result aku ?
bape A aku dapat ?
can i prove to my parents that i can get 9A ?
berbaloikah usaha aku selame nih ?
apa yang aku dapat atas usaha aku selame nih ?
aaaa!
nervous lah..

*************************
ya allah .
yang maha pemurah lagi maha penyayang .
engkau tolong lah berikan kejayaan kepada aku dan kawan2ku .
hanya kepada mu lah kami bermohon..
kami ingin melihat ibu bapa kami tersenyum bangga .
kami ingin melihat senyuman guru-2 kami yang penat lelah mengajar kami selama ini .
ya allah...
hanya kepada mu kami bersujud...
tolong lah berikan kejayaan kepada kami semua pada 22/12 ini..
amin...

***************************

jum same-2 doa eh..
kite da usaha da kan..
so , tawakkal jew lah..
bnyak kan solat hajat..
moga kite sama-2 beroleh kejayaan..


aku na gini (!)



No comments: