Peminat Misteri

Thursday 29 March 2012

no time for rest


hye readers...
long time no see..hehe
nih nak kongsi story cket..
fuhh..letih la..
sepanjang 2 minggu aku duk kat hostel ,
tak de perkataan REHAT pun !
jumpa katil pun , malam jew lah .
setiap MASA , setiap JAM , setiap MINIT , setiap SAAT
memang terisi dengan banyak perkara !

bak kata pepatah ARAB
'' masa itu ibarat pedang jika kita tidak memotongnya ,
maka ia akan memotong kita ''

mana tak nya ,
tak sempat nak lepas lelah pun .
memang terkejar sini sana lah..
letih tak terkira .

okey . meh sini nak story .

belajar as usual lah . tapi tak lah letih sangat pun .
coz last week cikgu tak bagi omwork sangat .
so , tak lah bertambah beban nih .
* cikgu macam paham2 jew 
p mujur jugak ta de omwork kan .
kalau tak , alamatnya , tak tidur malam lah aku !

hah . nie yang letih sangat nih .
SUKAN !
tu lah anis , sape suruh kau nih aktif sangat .
kan dah tak sempat menyempat nak g latihan mane 1 .
kejap2 bola jaring lah
pastu g latihan kawad puteri pulak .
tak habis dengan tu , sir abdullah suruh handle kawad JPAM pulak.
mak aih ! nak pegi yang mana 1 nih ?!
ah ! hentam saja lah .
dalam masa 2 jam , 5.30-6.30 ,
semua aku rembat !
kejap g situ , kejap g sini .
hahahaha .
kalau lah badan aku nih boleh kerat 3 kan senang ? haha
dal lah pertandingan tu , bulan yang sama !
bola jaring bulan 4 ,
kawad puteri bulan 4 ,
perkhemahan JPAM pun bulan 4 !
ahhh ! bulan 4 memang tamak ! habis pertandingan dia kutip .

bak kata kawan2 aku 
''akibat terlalu sibuk n no time for rest ,
pasni kuar akhbar ,
budax dato perdana terkena penyakit GILA BERAMAI - RAMAI !''

psstt , jangan terkejut kalau jadi gitu ! hehe

haha . bole bayang muka aku cenggini ? gila lawak !


haha . no lah !
tak de lah sampai gini .
insyaallah aku boley bahagi masa dengan baik..


DONT TROUBLE THE TROUBLE IF
YOU DONT WANT THE TROUBLE 
TO TROUBLE YOU !


No comments: