Peminat Misteri

Friday 30 March 2012

Last eXaM resuLt


hyee peeps !
b4 cuti seminggu hari tu ,
aku exam PKBS1 .
hUh ? wuts dat ?

Peperiksaan Kendalian Berasaskan Sekolah 1 

you get da point ?
haha .
meh nak story sal exam sikedd ..


                                                     muka sorang2 time jawab exam ,
memang lawak lah .
stress+confident+excited
hahaha .
nak gelak sorang time exam jew rasa .
p takut t orang cakap aku gila plak tiba2 suka sorang ! haha

time study tak yah cakap lah .
muka sorang2 serius tahap cipan .
macam nak telan orang je !
hahaha .

see ? serius2 pun sempat ag snap ! haha


tapi seriously aku cakap ,
memang exam hari tu ,
aku tak confident sangat jawab .
lagi pun , biasa lah kan ,
first exam alam form4 .
hahaha .
tapi , ada paper yang aku boley jawab .
n at da same time ,
paper yang aku blurr pun ada..
adat exam kan ,
ada yang susaa n ada yang senang !
kalau dapat paper yang susaa tu , mula lah muka sorang2 berkerut seribu !
hahahaha .
inverse pulak kalau dapat paper yang senang .
muka senyum smpai ke telinga cam kerang busuk pun ada ! hehe

okay . stop it !


back to da topic !
LAST EXAM RESULT ?

lepas jew cuti seminggu ,
g skula tuh , memang excited lah nak tau result exam .
* ceewah , cam nak tau result spm

ada lah cenggini kop muka aku tgok result uh ! haha

RESULT PKBS 1

BI : 74%
BM : 73%
SEJ : 53%
PSI : 65%
PQS : 80%
FIZ : 55%
BIO : 52%
KIM : 63%
ADM : 91%
BAK : 78%
MM : 85%

result keseluruhan :
1A+ , 2A , 3A- , 1B+ , 1B , 3C 
kedudukan dalam  kelas : 6 / 27
kedudukan dalam tingkatan : 10 / 103

# sunGGUH akU taK sanGka ng resuLt niH !
gempaKK !
braVoo !
tERbaiKK !
n da MOST impOrtaNt thiNgs !
i'm hIgHest ADDMATH amOng 103 peopLe ~!

sedIKIT peSanaN tuK anISS ! :
teruskan berusaha untuk result yang lebih baik !
gandakan usaha untuk mendapat 11A+ !
TUNTUTLAH ILMU SAMPAI KE NEGERI CHINA !

 



1 comment:

ejulz said...

tahniah dik.. :)