Peminat Misteri

Friday, 6 April 2012

di sana menanti di sini menunggu


hye . 
ceewah ! tgok tajuk tuu .
aku pom rasa cam nak gelak je baca tajuk tu .
tau tak ?
aku bukan saja2 je buad tajukk gitu..
ada kesah tau disebalik tajuk tuu ..
aih ! not about couple !
aku nih tak lah cantik sampai 2 orang suka kat aku..
di sana menanti , di sini menunggu .
hahaha . tak de lah .
tajuk nih ta de kaitan langsung dengan LOVE !

nih . gini cite dia..
nie sambungan dari entry lepas .
siapa belum baca ??
ni , baca sini
 . no time for rest
sekarang nih . aku dah tak tau nak cakap apa !
pening aku nak fikir .


gini , 
this coming sunday n monday ,
ada latihan kawad JPAM kat bachok ..
pastu , hari selasa , rabu , khamis pulak 
perkhemahan peringkat negeri kat jeram pasu..

and at the same time ,
this coming monday and tuesday ,
tanding netball pulak..
and t kalau menang ,
hari khamis tu , peringkat akhir pulak..

thenn ???
what should i do ??

dua - dua penting ..
and dua-dua aku suka..
aku sayang dua-dua..
khemah JPAM menanti..
NETBALL menunggu..

now , my desicion , 
aku nak masuk dua-dua .
i'll try to balance my time .

korang sume doakan aku eh .
mudah-mudahan jalan yang aku pilih nih dipermudahkan..
amin..

and dont forget ,
doakan biar team netball sekolah aku menang 
and aku layak masuk peringkat kebangsaan kawad..
amin...






1 comment:

Yasmin Aris II said...

amboiii . dalam dilema nih . hihi
Gudluck yeee !!!