Peminat Misteri

Wednesday, 26 December 2012

Buddies . This For U !

Assalamualaikum | Hai readers . >.<





Weehee , Ni souvenir aku untuk kawan-II untuk hadiah tahun baru . Psst , buad sendiri tau . Bukan buang duit kat tuan kedai ni . Tangan ke bahu mata ke atas . Memang struggle gila lha kot aku menghadap hari ni sehari buad mende nih . Weh korang appreciate tau . Susah aku buad nih . Haha .

Rakan blogger aku , Payeh n Najwa , Try lha cari yang korang punya . Satisfied ? Haa , t bukak sekolah aku bagi korang .

P/s : Hitam + Putih tu aku punya . ( ANIS )

11 comments:

Encik H said...

pembetulan..ejaan tu sepatutnya Pated..Pated Kuyet..

Anis Eiyka said...

H | haha . Pated tu bunyi cam Patik jerrr .

Farah Najwa said...

Waaa... ma kaseh ya adikk manis..
terharu aku.
oke, nanti aku tuntut .
kau mmg kreatif.. saluttt :)

Anis Eiyka said...

Haha . Most wc najwa . Tarak hal lha .

Payeh Kuced said...

mujur hang baut wane oren.. bukan pink.. hahaha...

sory bro aku tak rep text.. fone tah duk kat mana... tak sempat nak to4 lagi.. baru baca kot mcg hang...

Nisa Hussin said...

dulu selalu buat mende ni xD

Encik H said...

Krisis identiti..kahkah

Anis Eiyka said...

Payeh | Hee , No hal lha . Aku da tau dah ko memang hantu oren . :D

Hans said...

rajin2
bagus :-)

kopi pasta said...

untuk aku takde ker? ehhhh

Anis Eiyka said...

Hans | aku memang rajin . Muahaha .
Kopi pasta | Weh weh lupa . nanti aku pos eh . Haha