Peminat Misteri

Tuesday, 11 December 2012

Lemak terkumpul dalam cuti

Assalamualaikum | Hai , Jumpa lagi . =.=

Cuti sekolah masih berbaki berapa hari jer lagi kan . Sedar tak sedar dah lebih 1 bulan pun cuti sekolah . Dan dalam tempoh tu , banyak benda yang dah jadi kan ? Emm , rasa malas jer nak kembali ke sekolah . :( . Korang pulak camne ? Mesti rasa yang sama kan . Well , Blog Sieyzu Eiyka pun tidak akan di UPDATE dari semasa ke semasa da lha . Aku stay kat hostel . Paling tidak pun 2 minggu sekali baru aku balik .

Okay berbalik pada tajuk di atas . Err , Lemak terkumpul dalam cuti ?

See ? From size S to XL mgkin . Haha . Em , Sepanjang cuti ni memang kerja aku , makan tido jer . Takde langsung exercise . Kalau kat sekolah takpe lha makan banyak pun coz ad senaman . Aku main bola jaring & bola tampar kat sekolah . Means petang-II aku senaman lah kat sekolah . Ni lah yang paling orang bimbang sekali setiap kali cuti panjang kan ? Haha . Okai , ekcely hari tu aku timbang berat & ternyata seperti yang telah aku jangkakan berat aku dah bertambah . Tak perlu mention lah berapa . Hehe .

So , sekarang proses untuk penurunan berat badan ! * semangat gila lah kot .

P/s : tggu bukak sekolah pulak baru nak capai berat badan ideal macam dulu . :D

10 comments:

Leeza dayasari [santai leeza] said...

baguslah awk ni. sekolah lagi dh ada blog. leeza baru mula blog 2 tahun nie.

hazwan hairy said...

ala blh bersenam kan..xde hal la semua tu..hehe

sieyzu eiyka said...

Hehe . Thanks Leeza . Actuay kawan yg ajar bloggim ni . Baru start taun lepas . =.=

sieyzu eiyka said...

A'ah memang lha . Tapi kalau kat rumah ni liat siked kalau nak bersenam . Mata asyik layu jer . Haha. Takde masa nak bersenam . ;)

fLuFF FArAH said...

kih3.. nak badi ker..

pipi dah tomam ni.. aduii.. konfem kena mampuss kat skola.
xde hal.. nanti kelas belambak.. naik turun tangga jela kite.. hehe..

sieyzu eiyka said...

Muahaha . xnaik pipi pom awk . Badan mgkin . Memang da bajet pun nak trn berat badan nxt year . Aku da ready zahir btin dah utk naik turun tangga . kua-II . =.=

kopi pasta said...

hahha...yg masalah utamanya, semua lemak2 tu suka berkumpul kat perut...myebabkan gejala 'BOROI" =.='

sieyzu eiyka said...

Muahaha . Tapi aku rasa kau jer alami gejala tu . :P .

kopi pasta said...

eleh, aku tak. sbb ak mkn cket jer n ak susah nk naik berat...patut la ak keding semacam jer =.='

sieyzu eiyka said...

Haha . Ouh ya ? untungg lah . AKu dulu pun sussahh jugak . Tapi mgkin coz mkan bnyak sgt kot . HAha . dah org sume suruh aku gmuk . :P